Tom van Dieren (1998) is een jonge ondernemer en heeft begin 2018 het merk SEA’SONS op de kaart gezet. Hij startte met een crowdfunding actie om de benodigde € 15.000,- op te halen, die nodig was voor de productie van zijn idee: zwembroeken die van kleur kunnen veranderen. Om de crowdfunding te laten slagen, zocht Tom van Dieren zelf de media op. Door alle nodige media aandacht, was het benodigde bedrag binnen 13 uur opgehaald en was het idee gevalideerd.
Inmiddels is de zwembroek al in meer dan 30 landen verkocht en is Tom van Dieren bezig met de 2.0 versie van zijn merk. Tom merkte dat de kracht van het product niet in de zwembroek zat, maar in het gevoel en beleving wat die zwembroek voortbracht bij de consument. Het gevoel van verrassing en verbazing maakt een product veel waardevoller.
Tom van Dieren wil nu verder met zijn merk SEA’SONS. Hierbij focust hij niet meer alleen op zwembroeken, maar gaat hij ook andere producten ontwikkelen die innovatief zijn op het gebied van technologie, smart materials en creatieve designs. Als jonge spreker inspireert Tom van Dieren het publiek met zijn verhaal: van idee naar succesvol product door middel van crowdfunding en de media. Een inspirerend verhaal van een jonge ondernemer.
Tom van Dieren boeken als spreker? Doe een vrijblijvende aanvraag:
Onderwerpen:
Jong ondernemen
Crowdfunding
Van idee naar product
Motivatie
Inzetbaar als:
Spreker
Prijsindicatie:
Op aanvraag
Voor boekingen en/of vragen: